RSS Feed

Posten piggar upp med Mavala

20121116-123122.jpg

Postmannen smög just förbi min brevlåda och lämnade dessa två godingar till mig! Dock kom bara halva leveransen, de färgade lacken var tydligen försenade. Suck.

Mavala är ett nagellacksmärke som jag faktiskt aldrig har använt tidigare, så vi får se vad jag tycker. På förhand så känns det ju väldigt smidigt med så små flaskor, men samtidigt är jag rädd för att penslarna ska vara för otympliga och klumpiga när de är så små…

Leave a Reply

