RSS Feed

FACE Stockholm hakar på trenden

 

Trenden med shatter/cracked/graffiti-nagellack har verkligen slagit rot i de svenska kvinnornas hjärtan. Helt plötsligt har varenda märke hakat på trenden och tillverkat sina egna varianter. Senast i raden är FACE Stockholm, och de har valt att kalla sin variant för Cracked Up Nail Polish.
Cracked Up Nail Polish finns att köpa i FACE Stockholms butiker. Kostar 159kr/st.

Ärligt talat vet jag inte vad jag tycker om den här typen av nageldekoration. Till en början drogs jag med i hypen och älskade det, men nu har jag börjat tveka på om det egentligen är så snyggt? Vad tycker ni?

 

 

One response »

  1. Jag känner spontant att världen verkligen inte behöver fler crackellack…

    Reply

Leave a Reply

