RSS Feed

En adventskalender att sukta efter!

Adventskalendrar hör julen till, oavsett om man är 5 eller 50! Jag själv, trots att jag har varit vuxen i många år, kan inte hålla mig ifrån att genomföra det klassiska “pilla-upp-luckorna-ät-chokladen-lyckas-stänga-luckorna-så-det-inte-märks”-tricket. Egentligen vet jag inte vem jag försöker lura, min sambo ser igenom mig direkt. Äsch, till och med min katt ser igenom den där planen. Dessutom – vill jag ha godis så är det väl bara att gå och köpa? Hmm. Nånting är det som gör att det är så otroligt spännande att smyga med de där luckorna…

Nu finns det ju givetvis andra typer av adventskalendrar än just godiskalendar – som The Body Shops tre kalendrar. Skillnaden på de tre är prisklassen, annars så är de detsamma – i luckorna finns överraskningar i form av väldoftande produkter för kropp, ansikte och hår. De finns till försäljning nu under November månad. Varför inte köpa en tidig julklapp till din fru eller flickvän? Det här kommer garanterat bli uppskattat! Om man mot förmodan ogillar någonting så har man ju en färdig julklapp till någon annan!

Röd – “Luxury” 800kr värde 1184kr
Grön – “Deluxe” 1000kr värde 1535
Guld – “Ultimate” 1200kr värde 2450

Leave a Reply

