RSS Feed

The Body Shop-leverans

Idag fick jag hem The Body Shops vinterkollektioner (makeupkollektionen Chrismas Rocks och julens säsongsdofter inom hudvårdsserien) och herreminje – när jag öppnade hudvårdspaketet så var det som att julafton slog emot mig! Produkterna luktar exremt gott, och naturtroget. Det känns som att jag kört ner huvudet i en kryddburk! Inte heller vaniljprodukterna ger någon artificiell känsla, som man ofta får när produkter är vaniljdoftande.

Framöver så kommer jag att testa produkterna för recension. Om de fungerar ens hälften så bra som dofterna är goda, då har jag nog hittat vinterns favoriter.

Heart Soap 35kr I Lip Dome 60kr I Soap 20kr

Shower Gel 80kr I Body Polish 145kr I Hand Cream 60kr

 Bath Crystals 195kr I Body Butter 175kr

I kollektionerna ingår dessutom;

Festive Hand Care Duo 225kr

Home Fragrance Oil 55kr

Leave a Reply

