RSS Feed

CRASH! BANG! BOOM!


Här är min hög med Make Up Store-ögonskuggor som ännu inte har genomgått det ödesdigra mötet med golvet. Det vill säga de ögonskuggor som, mirakulöst nog, fortfarande är hela… Ibland undrar jag om jag lider av någon typ av tvångstankar som jag inte vet om, eller om jag bara är otroligt klantig. Dunsdunsduns. En efter en flyger de i golvet. En efter en lämnar de spår på min stackars badrumsmatta.

Det är nog dags för mig att lägga in heltäckningsmatta i badrummet, samt täcka golvet med mjuka kuddar…

Leave a Reply

